PACJENT SZUKA DENTYSTY


Pacjent, który szuka dentysty, poza profesjonalizmem lekarza i jakością usługi zwraca też uwagę na komfort gabinetu, poczucie bezpieczeństwa oraz... siłę marki💪Zaufanie i przywiązanie klientów budują nawet drobne rzeczy, takie jak właściwe oznakowania w gabinecie, gorąca kawa, bliskość parkingu czy profesjonalna wizytówka, informuje portal biznes.newseria.pl.

Komunikacja marki i jej tożsamość muszą być spójne we wszystkich punktach: call center, strona internetowa, wizytówki, fartuch lekarza, gabinet i cała infrastruktura, która do tego gabinetu prowadzi – poprzez garaż, parking




Sylwia Drobik, Paulina Mintzberg-Wachowicz

Komentarze

  1. W tego rodzaju usługach, moim zdaniem najważniejsza jest jakość obsługi. Możliwość uzyskania wszelkich informacji, czy nawet szybka rejestracja online. Osobiście miałam okazję skorzystać tylko z eGabinetu www, i muszę przyznać, że całkiem sprawnie to działa.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty